سوالات متداول
- خانه
- سوالات متداول
سوالات متداول
سوالات پر تکرار از ژئوباکس
را مطالعه نمایید
ژئوباکس متعهد است که به جز اطلاعات ثبت نام کاربران (نام، ایمیل و شماره تماس و غیره )، تمامی اطلاعات بارگذاری شده توسط کاربران در هیچ فضایی به جز فضای ذخیره سازی در اختیار کاربران ، ذخیره و استفاده نمیشود. علاوه بر این ژئوباکس این آمادگی را دارد که جهت اطمینان خاطر مشتریان سازمانی تفاهمنامه منع افشای اطلاعات و حفظ حریم شخصی را منعقد کند.
پیشنهاد ژئوباکس استفاده از آن بر روی سرویس ابری ارائه شده است، اما امکان پیادهسازی ژئوباکس بر روی ابرهای خصوصی در بستر اینترانت و سرور اختصاصی، جهت استفاده سازمانهای بزرگ وجود دارد.
از جمله سرویسهای ژئوباکس سرویسهای ذخیرهسازی، سرویسهای دادهای (برداری/رستری/شبکه)، سرویسهای نمایشی(رندرینگ/تایلینگ)، سرویسهای پردازشی، سرویسهای پایهای(احرازهویت/میزاناستفاده) می باشد.
تیم توسعه ژئوباکس در حال پیادهسازی سرویسها، ابزارها و اپلیکیشنهای مختلف از جمله تحلیل شبکه، تحلیل مکانی-زمانی و ژئوباکس کلاینت هستند که پس از اتمام در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. علاوه بر این ژئوباکس این آمادگی را دارد تا جهت استفاده سازمانهای بزرگ سرویسهای سفارشی را توسعه دهد.
ژئوباکس شامل مجموعهای از رابطهای برنامهنویسی و کیتهای توسعه میباشد که توسعهدهندگان میتوانند بسته به محیط توسعه منتخب خود (وب/دسکتاپ/موبایل) از آنها استفاده و اپلیکیشنهای اختصاصی خود را ایجاد کنند.
جهت آشنایی با امکانات و ابزار های ژئوباکس می توان تا مدت زمان محدودی از ژئوباکس بعد از ثبت نام به صورت رایگان استفاده کرد. جهت استفاده بیشتر باید یکی از پلن های ژئوباکس را خریداری کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی ژئوباکس در سطوح مختلف ( آموزش، مشاوره، راهنمایی شروع و غیره ) با توجه به نوع پلن انتخاب شده از طریق راههای ارتباطی تیکت، تماس تلفنی و جلسه حضوری است.